18.4.05

Contra Kak Attack


Heb zittten neuzen in mijn zeer onvolledige en warrige archief. Ik moest een stukje schrijven voor de reuniekrant van mijn middelbare school. Destijds organiseerden we enkele jaren de Nationale Boereale, ons Achterhoekse antwoord op de Interlyceale van het Rijnlands Lyceum in Wassenaar. Ik heb het stukje opgestuurd naar Dick en Leontine en dan wil ik toch wel graag dat ze het een leuk verhaal vinden. Wat zou dat nou zijn die drang naar complimentjes? Onzekerheid of ijdelheid? Afijn, ik vind het wel onderhoudend geworden en het is als deze blog getiteld. Posted by Hello

1 opmerking:

Sjaak zei

Sjaak heeft ook deze drang naar bevestiging. Vaak zegt niemand wat en blijkt iedereen het leuk te vinden. Daarom: ´papa´ schrijft mooie tafereeltjes uit het dagelijks leven met mooie titels en kopjes. Kunnen de spionnen van Kluwer bij de Hoge Raad nog een puntje aan zuigen. Zo dat is gezegd. Klinkt als: ´Ik vind jou geweldig, hoe vind jij mij´ Als je Sjaak kent weet je echter de werkelijke waarde.