25.4.05

Fifty-fifty


Hans die destijds met Bob was kende Toon die toen met Hetty ging. Tussen Hans en Bob ging het uit en Hans kreeg verkering met Chris en Hetty met mij. Chris is een van de velen die in mijn omgeving vijftig is geworden en hij gaf een etentje in Aan Tafel (gaan we met Bistro ook wel eens naar toe). Als kado wilde hij tafelspeeches. Ingewreven met wat witte wijn en op een bedje van speeksel heb ik onze korte gezamenlijke geschiedenis gememoreerd. En een klein gedichtje van Toon Tellegen voorgedragen. Ik eindigde met de vraag hoe groot de kans zou zijn dat die beste lieve Chris (de donkere jongen, binnenkort "natuurlijk" grijs) 100 zou worden."Fifty-fifty", luidde mijn uitsmijter. Posted by Hello

1 opmerking:

Anoniem zei

Sjaak mist het onderschrift bij de foto. Chris, teminste als die in het zwarte shirt bedoeld wordt, ziet er beduidend jonger dan 50 uit. Daarmee wordt echter de vraag of Hans een he of een ze is (nog) niet beantwoord. Sjaak vindt dat wel relevant voor het verhaal. Daarnaast: hoe ging het met Bob?