22.4.05

Pappa-Razzi


Hij heeft haast geen grijze haren, zo kon ik gisteren constateren. We, Marja, Stefan en ik, zaten te eten in een Haags restaurantje achter het Paleis van Justitie en een paar tafeltjes verder op zat Laurens Jan met een aanzienlijk jongere vrouw. De staatssecretaris? Of een andere jonge dame die hij later mee zou kunnen slepen naar zijn pied-a-terre. Helaas waren mijn digicamerabatterijtjes op anders had ik weer een D66 coryfee voor mijn lens gehad. (onlangs daar in de buurt overigens ook al Bram Peper met een groen blaadje aangetroffen, dus toch maar opteren voor een loopbaan bij Prive als VIP-spotter) Posted by Hello

1 opmerking:

Anoniem zei

Sjaak denkt niet dat het de ´stas´was. Eerder een medewerker die een bepaald dossie in portefeuille had. In dit soort gevallen zijn deze medewerkers doorgaans vrouw. De vrouw in kwestie leek me mans genoeg om Laurens bij het verlaten van het restaurant weltrusten te zeggen.