17.5.05

Ex gekust


Ik serveerde mijn schoonouders lamsvlees met asperges. En zo raakten we over schapenvlees aan de praat. Ik vertelde dat ik de lekkerste couscous gegeten had in Mali, klaargemaakt door Djouma, de kokkin van mijn ex-echtgenote. Daarop vroeg schoonma of ik nog wel eens contact met haar, de ex, had. En nog nauwelijks had ik aangegeven dat ik haar heel lang niet gesproken had of de telefoon ging. Barbara (Barbie kon niet goed meer geloof ik) belde vanuit Curacao en we kletsten bijna een uur. Vervelend nieuws over de vriend van haar zus had haar doen besluiten weer eens contact met mij op te nemen. Kreeg deze foto van haar gemaild en die moet geblogd. Posted by Hello

1 opmerking:

Anoniem zei

Het spirituele deel van Sjaak zegt dat hier sprake is van een onderbewustebeleving. Er is meer tussen hemel en aarde. Barbie's energie bereikte jou eerder in je onderbewustzijn dan in jouw harde belevingswereld. Het feit dat zij deze informatie wilde delen geeft aan dat een deel van haar energie nog bij haar zit, wellicht zelfs nog een deel niet in te vullen verlangen naar een diepgaande emotionele verwevenheid, zeg maar waarlijke nabijheid. Wat is haar verborgen boodschap, staat de dolfijn symbool voor papa, een intelligent en gevoelig dier met een hoge aaibaarheidsfactor?

Het 'down to earth' deel van Sjaak is vooral benieuws naar de reactie van de schoonfamilie en Hetty als papa een uur kletst met een ex tijdens het eten, dat almaar kouder staat te worden. Ik vind het getuigen van lef...