24.5.05

Sessie 1


De bedrijfsarts heeft me geadviseerd een psycholoog te raadplegen. Deze week een eerste kennismakingsgesprek met Paul gevoerd. Na mijn uitweiding aan de hand van enkele door hem gestelde vragen kwam hij tot een eerste, voorlopige analyse: overbelasting in combinatie met een hypochondrische (snel denken dat je een erge ziekte hebt) aanleg. We gaan volgende week deze sporen verder verkennen en ik heb een vette vragenlijst meegekregen. Paul is aardig en vertrouwenwekkend (hetgeen een basiseigenschap van een psych moet zijn natuurlijk). De vragenlijst bezorgde me nog wel even buikpijn. Maar nu weet ik waar het van komt. Posted by Hello

1 opmerking:

Sjaak zei

Het delen van een dergelijk traject met je buitenwereld via je weblog getuigt ook van openheid en lef. Dat zijn deugden die genoemd mogen worden.
Sterkte met het invullen. Misschien een formdeskje?