21.11.06

M/V

Linda de Mol heeft, samen met Beau, een nieuw TV-programma waarin de verschillen tussen de seksen centraal staan. Zo was er vorige week een “vingermeter” die aan het verschil in lengte tussen de ring- en wijsvinger kon aangeven of je een”echte man” bent, over veel testosteron beschikt en dus goede sportprestaties kunt leveren. Dat het om de lengte van de penis gaat is blijkbaar uit de tijd. Jarenlang voor niks met gewichtjes gelopen. Dus nu maar met de vingers langs de meetlat. Het verschil in lengte viel nauwelijks te meten, dus heb ik snel de man-vrouwtest op Linda’s website gedaan. Gelukkig ben ik voor 66,7 % man, aldus de uitkomst van deze test.. Bij die uitkomst gaf men mij ook een typering. Ik ben achtereenvolgens: poeet, rebel en leider.
Van mijn vrouwelijkheid gaf ik reeds op jeugdige leeftijd blijk. Op de foto (links), in de winkel van Ma, ga ik, pakweg 14 jaar oud, als vrouw gekleed de oudejaarsnacht in. Op de recente foto er naast zie je zoon Bart met pruik en jurk: een door hem zelf gewenste tijdelijke verbouwing.
Je hoort wel eens zeggen dat het veel en vaak als vrouw verkleden, van mannen dan, een teken is van homoseksuele geaardheid. Ik haast mij, wetende dat deze haast juist een verdenking in die richting zou kunnen versterken, te zeggen dat ik mij slechts drie keer in mijn leven in vrouwenkleren heb gehesen en dat het voor Bart nu de eerste keer is. (Dan tel ik het aantal malen Sinterklaasjurk niet mee. Want zo’n roomse heilige heeft helemaal niets met homoseksualiteit te maken. Toch?)

3 opmerkingen:

Sjaak zei

Sjaak: 18% man. Binnenkort de eerste vrouwelijke directeur bij Bistro...

Anoniem zei

36,1% man. Toch niet slecht voor zo'n homo als ik. En ik zou me veel meer zorgen maken om je andere zoon want ik heb me in mijn jeugd nooit in de jurken van mijn moeder gehesen. :-)

Anoniem zei

Hilarisch die foto van jou! Mijn male-score is 32,6%, bijna net zoveel als Marc en in ieder geval veel meer dan Sjaak.. Het type man waarmee het klikt is in volgorde van belangrijkheid: ondernemer, maker, leider, huisman, poeet en rebel.