16.1.07

Afwijkingen

Elsje, de vrouw van Sjaak, is getagged om zes vreemde eigenschappen te noemen. Ina en Sjaak hebben de handschoen ook opgepakt. Nou zijn de meeste eigenschappen die ik daar gelezen heb niet echt heel “weird” te noemen. Dat ik alles goed kan uitstellen behalve het klaarkomen is niet uniek gelet op de spam die ik krijg waarin middelen worden aangeprezen die mij daar goed bij kunnen helpen. Dat het soms lekker is om het poepen even uit te stellen, wat overigens ongezond schijnt te zijn, lijkt me wel wat weirdower, maar niet iets waarover je op je weblog gaat uitwijden. Dus dan komen er wellicht wat afwijkende of vreemde eigenschappen naar voren zoals het bij vergaderingen zonder enig pardon verslinden van alle koekjes die op tafel staan, het snel naar binnenwerken van een pond druiven die juist voor de kinderen bestemd waren of het ontlopen van internationale bijeenkomsten om zo je slechte actieve talenkennis, wat niet past bij de globaliserende samenleving noch het beloningsniveau, te maskeren. Dan waren we de angst en vrees voor hoogte en kermisattracties nog vergeten. Maar echt weirdo is het allemaal nauwelijks te noemen Het smakken, morsen, kruiskrabben en stevig geurend winden, allemaal van mijn vader geerfd en waar ik me ondanks mijn opleiding nooit echt helemaal overheen beschaafd heb, past bij mijn boertige roomblanke wezen. Dat mij dat er van weerhouden heeft om met hoog opgeleide rijke meisjes van goede komaf aan te pappen lijkt me logisch. Niets om me zorgen over te maken dus. Net als Els, Ina en Stefan ben ik redelijk normaal. Zes vreemde gewoonten opnoemen vind ik dan ook niet te doen.
(voor een echte wierdo verwijs ik graag naar Koot’s Necrofiel: filmpje!)

Geen opmerkingen: