7.1.07

Toogdagen

De uitnodigingen voor mijn vijftigste verjaardagsfeestje zijn de deur uit. Ik pak flink uit rond de 3e februari. Op 1 februari een kleine familiereunie met mijn neef en nicht en de vroegere buurmeisjes. Vrijdag ontvang ik aan het eind van de middag mijn collega’s en ’s avonds de buurt. Zaterdag tenslotte vrienden en kennissen. Ons huis wordt omgebouwd tot cafe “In de Vergulde Abraham” met heuse bar, valletje voor het raam en tafeltjes met kleedjes. Het is weliswaar drie dagen feest maar steeds met overzichtelijke gezelschappen en Klaas weet dat ik daar van houd. Er is nog veel te doen maar de eerste stap is genomen en het onomkeerbare organisatieproces is gestart. Je wordt tenslotte maar 1 keer vijftig en drie dagen in de marinade is een lonkend perspectief.

Geen opmerkingen: